خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی؛

رشد ۳۵ درصدی صدور مجوز تاسیس واحد صنعتی در هشت ماهه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۴۳

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به صدور یک هزار و ۸۲۵ فقره جواز تاسیس در هشت ماهه امسال، از رشد تقریبی ۳۵ درصدی استان در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، غلامعلی راستی با بیان این که از این میزان جواز تاسیس صادره، یک هزار و ۶۶۱ فقره جواز تاسیس ایجادی و ۱۶۴ فقره جواز توسعه‌ای است، گفت: رشد صدور جوازهای تاسیس در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان از علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است.

وی ادامه داد: بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان‌آباد است.

وی افزود: محصولات غذائی وآشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات ازلاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله گروه‌های صنعتی بوده‌اند که بیشترین میزان صدور جواز ایجادی و توسعه‌ای را در هشت ماهه سال جاری به خود اختصاص داده‌است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰، با صدور ۱۶۴ فقره جواز تاسیس توسعه‌ای در استان، رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این حوزه داشته‌ایم.

وی افزود: تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان به سمت افزایش ظرفیت تولید و ایجاد تنوع در محصولات تولیدی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز