خبرگزاری کار ایران

دادستان گلبهار خبر داد؛

۲۲ نفر در یک پارتی مختلط شبانه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۲۸

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: ۲۲ زن و مرد که در یک مجلس پارتی مختلط به رقص و پایکوبی پرداختند دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، خلیل اله برزنونی گفت: ۲۲ زن ومرد که دریک مجلس پارتی مختلط در شب شهادت حضرت زهرا (س)، در یک باغ ویلا در گلمکان به رقص و پایکوبی پرداخته بودند دستگیر شدند.

وی گفت: به موجب گزارش واصله مبنی بر برگزاری مراسم‌پارتی در یکی از باغ ویلا‌های منطقه گلمکان بلافاصله با دستور دادستانی و با حضور چندین اکیپ از ماموران انتظامی ۲۲زن ومرد که در حال پایکوبی و رقص بوده دستگیر و مقادیر زیادی مشروبات الکلی از آنان کشف وضبط شد. 

برزنونی گفت: در این مجلس لهو و لعب متهمان مبادرت به شرب خمر و رقص و پایکوبی کرده که با توجه به هنجارشکنی و نادیده گرفتن حرمت شب‌های سوگواری و ایام دهه فاطمیه کلیه متهمان بازداشت و محل باغ ویلا نیز پلمب شد.  

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: والدین در مراقب از فرزندانشان بیشتر کوشا باشند، چرا که ممکن است  افرادی در کمین آنان بوده تا با هدف دایر کردن مراکز فساد و فحشا آنان را به دام انداخته و به تباهی و فساد بکشانند.

وی گفت: سوءاستفاده کنندگان از جوانان این نوع افعال و رفتار‌های مجرمانه را در پوششی ظاهرا متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد انجام می‌دهند و عده‌ای را فریب داده و در مجلس پارتی مختلط دور هم جمع کرده و با فراهم ساختن ابزار لهو و لعب دیگران را نیز در ارتکاب جرائم مختلف از جمله شرب خمر، استعمال مواد مخدر  مشارکت دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز