خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت خواستار شد؛

استدعا می‌کنم به شهردار فرصت دهید/ضرورت حرکت به سمت حفظ شهردار چهارساله

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۹۷۴

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نقدها و نظارت دقیق و تذکرات همکارانم در جلسات مبنی بر اشتباهات مدیریتی، تاثیر گذار است، گفت: استدعا می‌کنم فرصت مناسب برای اجرای برنامه‌های مدیریت شهری به شهردار داده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید عزیزی با اشاره به اینکه شهرداری نواحی در گذشته به تبعیدگاه تشبیه شده بود، اظهار کرد: باید به وضعیت و دغدغه‌های نواحی شهری شهرداری رشت بیش از پیش توجه شود.

نایب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه در جلسات گذشته نسبت به شهردار رشت انتقاداتی مطرح شد، افزود: همین طور که می دانید امیرحسین علوی،شهردار جدید رشت   کمتر از دوماه است که سکان مدیریت شهری را برعهده گرفته‌  و از نگاه علم مدیریت در این بازه زمانی محدود قطعا نمی‌شود عملکرد مدیری را ارزیابی کرد و نمره داد.

وی در ادامه با بیان اینکه از اعضای شورا تقاضا دارم در کنار نظارت به عملکرد مدیریت شهری بین یک بازه زمانی شش ماهه تا یکساله به بررسی عملکردها بپردازیم و ان‌شاءالله به سمت داشتن حفظ شهردار چهارساله حرکت کنیم، افزود: شهر ما به دلیل‌ عدم ثبات مدیریت در دوره‌های گذشته از چالش‌ها و مشکلات زیرساختی چه از حیث عمرانی و چه از حیث منابع انسانی و ساختاری از یک نوع بیماری مدیریت فنی و دانشی رنج می‌برد و شناخت اولیه این بیماری و آسیب‌ها و اولویت بخشی چالش‌ها و ترمیم و بهبود وضع موجود زمان‌بر هست و قطعا نیاز به زمان دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز