خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

طرح هوشمند کرونا با همکاری رسانه‌ها عملکرد موفقی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه‌ها نه تنها در بیماری همه گیر کرونا بلکه در همه بحران‌ها نقش آفرین و اثر بخش هستند و اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا با نقش آفرینی رسانه‌ها و تلاش مسئولان و همکاری مردم و اقدامات پیشگیرانه موفق خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: با آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان قزوین همزمان با سراسر کشور ، ارائه و دریافت هرگونه خدمات در تمام مراکز دولتی، نهادها و مراکز عمومی، منوط به داشتن و ارائه کارت تزریق واکسن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد:  اطلاع‌رسانی دقیق و درست و بهنگام توسط صدا و سیما و رسانه‌های مختلف و نقش آن‌ها در اجرای موفق این طرح بر کسی پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: بی شک امروزه نقش رسانه‌ها در جایگاه نمایندگان افکار عمومی در مهار و کنترل بحران‌ها از جمله کرونا از اهمیت ویژه برخوردار بوده و بهترین شیوه و رهبری در شرایط فوق العاده آن است که رسانه‌ها و مطبوعات  پس از نیاز سنجی و تجزیه و تحلیل شرایط بتوانند بحران‌ها را مدیریت و کنترل کنند زیرا به طورمعمول همه افراد اطلاعات خود را از طریق رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی کسب می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: این امر موجب شده است تا در دوران کنونی ارتباطات یکی از عوامل کلیدی در موفقیت مدیریت بحران تلقی شود.

اسماعیلی گفت: مدیریت اخبار رسانه از بخش‌های مهمی است که نقشی راهبردی در مدیریت بحران ایفا می‌کند؛ بنابراین این مهمترین کارکردهایی است که در مدیریت بحران برای رسانه‌ها در نظر گرفته شده است از این رو ضروری است که به قدرت رسانه‌ها و کارکردها و عملکردهای اصحاب مطبوعات بحران توجه جدی مبذول گردد.

وی اظهار کرد: طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در پنج محور توسط ستاد ملی مدیریت کرونا تدوین شده و مرحله اول آن در روز یکشنبه مورخ 21 آذر ماه سال جاری در سطح کشور و استان‌ها شروع شده است که در این طرح هرگونه خدمات در کلیه مراکز دولتی نهادها مراکز عمومی منوط به  داشتن و ارائه کارت تزریق واکسن کرونا بوده و کلیه دستگاه‌های دولتی وابسته به موسسات شهرداری‌ها و غیره باید کنترل شود.

اسماعیلی تاکید کرد: همه کارکنان بایستی واکسن خود را تزریق کرده باشند و در صورت عدم توجه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز