خبرگزاری کار ایران

پلمپ داروخانه متخلف در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۸۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت : حسب گزارش های مردم و پس از بازرسی از یک داروخانه مقادیری داروی قاچاق کشف و این داروخانه به دستور رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی پلمپ و برای این داروخانه متخلف پرونده تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت : حسب گزارش های مردم  و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کنترل و نظارت بر داروخانه های سطح شهر، گشت مشترک سیار اداره تعزیرات حکومتی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های ذی ربط تشکیل و پس از بازرسی از یک داروخانه مقادیری داروی قاچاق کشف و این داروخانه به دستور رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی پلمپ و برای این داروخانه متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه گفت: آنچه در این بازدید مایه نگرانی را در پی داشت، ناشی از عدم حضور مسئول فنی در بعضی از داروخانه ها بود.
مرتضی امینی به شهروندان افزود: شهروندان استان گیلان باید بدانند که هر داورخانه باید حداقل یک نفر مسئول فنی داشته باشد و مسئول فنی مربوطه باید در تمام ساعات کار داروخانه حضور فعال و موثر داشته و بر روند فروش و تحویل دارو و نسخه پیچی دارو فروشان نظارت کنند و نسخه بیماران و دارو های آنها با نظارت وی به بیماران تحویل داده شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان مسئولیت اشتباه در تحویل دارو به بیماران را متوجه مسئول فنی داروخانه دانست و گفت: متاسفانه گاها مشاهده شده که تحویل اشتباه دارو به بیمار مشکلات جبران ناپذیری برای وی در پی داشته است.
 

مرتضی امینی در پایان گفت: از شهروندان خواهشمندیم درصورتی که داروخانه های سطح شهر، بدونه حضور مسئول فنی اقدام به تحویل دارو می‌نمایند و یا اقلام دارویی غیر مجاز به فروش میرسانند مراتب را به سامانه ۱۳۵ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز