خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

برگزاری حضوری امتحانات دی‌ماه در مدارس خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۵۴

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات دی‌ماه به شورای مدارس واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسمعلی خدابنده گفت: تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات دی‎ماه سایر پایه‌های تحصیلی به شورای مدارس واگذار شده است تا با رعایت این اصل که مدارس دارای آموزش حضوری هستند، امتحانات را نیز حضوری برگزار کنند.

وی گفت: معدل کتبی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در روند ادامه تحصیل آنان تاثیرگذار است، بنابراین ضرورت دارد که امتحانات بانظارت، تحت کنترل و با سوالات استاندارد برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزان پایه نهم برای حضور در مدارس خاص و استعداد‌های درخشان و دانش آموزان پایه دوازدهم نیز در مرحله ورود به کنکور و شرکت در امتحانات نهایی هستند، لذا معدل نهایی هر دو پایه بسیار مهم است، بنابراین برای نزدیکتر بودن امتحانات به عدالت و نتیجه صحیح تر، برگزاری امتحانات به صورت حضوری خواهد بود.

خدابنده گفت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری حضوری امتحانات در این ۲ پایه تحصیلی، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در خراسان رضوی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز