خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت فرودگاه الماس سرخس در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۶۷

فرماندار سرخس از پرواز اولین هواپیمای مسافری در دهه فجر به مقصد تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا رجبی مقدم در حاشیه جلسه بررسی زیر ساخت های فرودگاه الماس سرخس با کارشناسان شرکت هواپیمایی ماهان گفت:خوشبختانه و با توجه به امکانات خوب زیر ساختی که این فرودگاه دارد مقرر شد، اولین پرواز مسافری به مقصد تهران از سرخس در دهه فجر انجام گیرد.

وی افزود: از آنجا که هواپیما ۱۰۰ نفره است پیشنهاد شد، برای استقبال بیشتر و تکمیل ظرفیت، مسیر سرخس، مشهد، تهران در ابتدای کار مدنظر قرار گیرد.

فرماندار سرخس درادامه با بیان این که راه اندازی فرودگاه در راستای تکمیل زیر ساخت های منطقه ویژه برنامه ریزی شده اظهار کرد: متاسفانه محور سرخس-مشهد یکی از چالش های مهم در بخش جذب سرمایه دار وسرمایه گذاری در منطقه طی ادوار گذشته وحال بوده که با راه اندازی حمل نقل هوایی این گره چندین ساله خوشبختانه باز شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود:هم اکنون مهندسان و کارشناسان حوزه حمل نقل هوایی شرکت در بخش های مراقبت های پرواز، هواشناسی و فنی در حال بررسی امکانات موجود هستند تا در یک ماه آینده اولین پرواز مسافری به مقصد تهران عملیاتی شود.

رجبی مقدم در پایان با تقدیر از همکاری آستان قدس رضوی در راه اندازی فرودگاه تصریح کرد: در ۶ ماه آینده عملیات حمل نقل بار هوایی (کارگو) از چین به مقصد سرخس نیز عملیاتی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز