خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر استان اردبیل آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۳۱۳

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی خانه کارگر استان اردبیل از آغاز پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر استان اردبیل با شرایط ویژه و بدون نیاز به کنکور در 15 رشته کاردانی و کارشناسی خبر داد.

مرتضی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از آغاز ثبت نام در مقاطع کاردانی و کارشناسی در 2 مرکز اردبیل و پارس آباد برای نیم سال دوم سالجاری در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در 15 رشته تحصیلی انجام خواهد شد افزود: در مقطع کاردانی در مرکز آموزشی اردبیل برای رشته های آسانسور و پله برقی، صنایع چوب - تولید مبلمان، فناوری اطلاعات - اینترنت و شبکه، نرم افزار - برنامه سازی کامپیوتر، مکانیک خودرو - ماشین افزار و مکانیک - مونتاژ سیستم های مکانیکی و در مقطع کارشناسی در رشته های حسابداری، فناوری اطلاعات و مکانیک خودرو پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی خانه کارگر استان اردبیل در خصوص رشته های اعلام شده در مرکز آموزشی پارس آباد نیز بیان کرد: در این مرکز نیز در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته های حسابداری، برق و مکانیک پذیر دانشجو انجام خواهد شد.

پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر استان اردبیل آغاز شد

مقدم در خصوص مزایای تحصیل در مراکز آموزش علمی، کاربردی خانه کارگر استان اذعان کرد: علاقمندان می توانند بدون کنکور با دارا بودن شرایط پذیرش دانشجو در این مراکز، اقدام به تحصیل کنند و شهریه خود را نیز به صورت اقساطی پرداخت کرده و حتی از وام های ویژه پرداخت شهریه بهره مند شوند.

این مسئول ادامه داد: یکی دیگر از مزایایی که برای علاقمندان به تحصیل در این مرکز در نظر گرفته شده، ارائه تخفیف 70 درصدی در شهریه برای افراد دارای سابقه عضویت بالای 10 سال در خانه کارگری استان می باشد.

 رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی خانه کارگر استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 800 دانشجو در دو مرکز اردبیل و پارس آباد مشغول به تحصیل هستند، افزود: از شروع فعالیت این مراکز از سال 82 تاکنون حدود 2 هزار و 700 دانشجو از مرکز اردبیل و حدود یک هزار و 900 دانشجو از مرکز پارس آباد فارغ التحصیل شده اند.

پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر استان اردبیل آغاز شد

مقدم اذعان کرد: خوشبختانه مراکز آموزش علمی، کاربردی خانه کارگر به دلیل معرفی فرصت های شغلی در رشته های مختلف به دانشجویان خود مورد استقبال علاقمندان به رشته های موجود در این مراکز واقع شده و همچنین زمانبندی کلاس ها و عدم تداخل آن با ساعات اداری و شغلی افراد از دیگر دلایل استقبال برای ثبت نام است.

وی در پایان با اشاره به اینکه علاقمندان از هر رشته تحصیلی و بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی می توانند در این مراکز دانشجو شوند، گفت: در موقع فارغ التحصیلی دانشجویان مدارک معتبر مقاطع مربوطه از سوی وزارت علوم اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز