خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز :

بپذیریم که انتقادات و واقعیت هایی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۳۸

شهردار شیراز گفت: برای تعامل هر چه بهتر مدیران و دانشجویان انقلابی به عنوان ناظران بیرونی مجموعه مدیریتی که با بدنه اجتماع ارتباط دارند، ضروری است که راه های ارتباطی را تعریف کنیم، شنونده انتقادهای فارغ از حاشیه باشیم و بپذیریم که انتقادات و واقعیت هایی وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی اضافه کرد: امروز دانشجو و به ویژه تفکر بسیج دانشجویی، تابلویی درخشان در پیشانی دانشگاه است.

شهردار شیراز در همایش دانشجویان انقلابی تبیین گران امروز، تمدن‌سازان فردا گفت: اعلام آمادگی می کنم که خدمت دانشجویان و شنونده انتقادات منصفانه آنها هستیم.

وی با بیان اینکه آرمانگرایی از ویژگی های شاخص جمع های دانشجویان و ظرفیتی است که باید در بستر واقع گرایی شکل بگیرد، افزود: آرمانگرایی باید بر پایه واقعیت های جامعه شکل بگیرد.

اصنافی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با دانشجویان گفت: نیازمند نگاه آرمانگرا و واقع گرا مجموعه دانشجویان به شهرداری هستیم تا بتوانیم مواردی که مغفول می ماند را اصلاح کنیم.

وی همچنین با یادآوری رشادت ها و شجاعت های دانشجویان افزود: یاد و خاطره پیشکسوتان دانشجو و آنانی که دغدغه این مرز بوم، دین و دیانت داشتند و در برهه های مختلف تاریخی ایفای نقش کردند، را گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز