خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۴۸ هزار تن نهاده دام و طیور در سیستان وبلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۱۴

مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان وبلوچستان از توزیع بیش از ۴۸ هزار تن نهاده دام و طیور در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سیامک سرابندی صبح امروز در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴٨ هزار و ٨١۶ تن نهاده، شامل۱۷ هزارو ۶٠٢ تن  ذرت ،۷ هزار و ۴٢۵ تن  کنجاله سویا و ۲۴ هزار و ٣٢٩ تن  جو توسط این اداره کل بین دامداران و مرغداران استان توزیع شده است.

وی افزود: این میزان نهاده توزیع شده نسبت  به مدت مشابه سال قبل  در نهاده جو بیش از۳۰۰درصد رشد داشته و با توجه به سهمیه های اعلام شده تا پایان سال در توزیع تمامی نهاده ها، رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به واردات ذرت و جو از طریق بندر شهید بهشتی چابهار هیچ نگرانی در خصوص تامین نهاده های دام و طیور از انبار استان نخواهیم داشت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری۴۵۹ هزارو ٢١۵ تن نهاده با هفت  فروند کشتی شامل۳۲۷هزار و ٩٣٠ تن  محموله جو دامی و۱۳۱هزارو ٢٨۵ تن محموله ذرت از طریق چابهار از مبدا سیستان و بلوچستان وارد کشور شده که نسبت به کل سال قبل رشد دو برابری دارد که علاوه بر کمک به رونق بندر چابهار، زمینه اشتغال پایدار در زمینه های مختلف فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز