خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

مکان‌یابی و ایجاد شهرک صنعتی جدید در گرمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۷۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به اشباع شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان گرمی، ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان ضروری است.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی گرمی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر 3 شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان گرمی وجود دارد که در دو شهرک گرمی و ناحیه شکرآب، زمین قابل واگذاری به سرمایه گذاران به پایان رسیده و با توجه به مخالفت اهالی موران، امکان آماده سازی زیرساخت ها در ناحیه صنعتی این بخش از شهرستان امکان پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در سالیان اخیر، حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان از رشد خوبی برخوردار بوده به نحوی که این موضوع در شهرستان گرمی کاملاً مشهود است.

اهلی ادامه داد: یکی از علل استقبال سرمایه‌گذاران از شهرک‌های صنعتی، ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه مشوق‌های سرمایه گذارای بوده که سبب واگذاری چند برابری زمین در چند سال اخیر شده است.

وی نمونه بارز آن را حضور چندین برند معروف تولید شیرآلات در این شهرستان برشمرد و افزود:  با فعالیت این طرح ها، این شهرستان به عنوان قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: واگذاری زمین به سرمایه گذاران مستلزم تملک زمین مورد نیاز در شهرک‌های صنعتی است که این امر ضرورت توجه هرچه بیشتر به توسعه شهرک‌های صنعتی جدید را چند برابر می کند.

این مسئول بیان کرد: در دو شهرک و ناحیه صنعتی گرمی و شکرآب با مجموع مساحت 42 هکتار، تعداد 42 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده که از این بین 20 واحد تولیدی با اشتغال زایی 350 نفر موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند و مابقی قراردادها نیز در حال ساخت و ساز واحدهای تولیدی خود هستند. همچنین ناحیه صنعتی موران با مساحت 32 هکتار در نقطه صفر مرزی این شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز