خبرگزاری کار ایران

با تامین اعتبارات لازم؛

زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۱۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: یکی از زمینه های حضور سرمایه گذاران، ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک های صنعتی است که در تلاشیم با تامین اعتبارات لازم، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا، یاسر عبدالهی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی و پروژه‌های در دست اجرا در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل عنوان کرد: در شهرک‌های صنعتی، زیرساخت های مناسب برای آغاز فعالیت‌های تولیدی مهیا شده که این امر زمینه ساز استقبال روز افزون سرمایه گذاران در استان شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل افزود: خوشبختانه در سال های اخیر، سرمایه گذاران زیادی در شهرک های صنعتی حضور یافتند که این موضوع سبب شده تا اراضی آماده واگذاری در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل به اتمام رسد و آماده سازی اراضی بایر یکی از ضروریات توسعه صنعت استان باشد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با اشاره به برنامه های شرکت شهرک های صنعتی برای شروع عملیات اجرایی فاز سوم در این شهرک تصریح کرد: استانداری اردبیل از تمامی ظرفیت های خود برای اجرای این پروژه عظیم استفاده خواهد کرد. 

عبدالهی همچنین در جریان بازدید از اجرای پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل(2) خاطر نشان کرد: خوشبختانه اجرای این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی، با سرعت بسیار مناسبی در حال اجرا است و تاکنون اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال برای آن هزینه شده که ادامه این پروژه به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد که تلاش می کنیم از طرق مختلف، منابع مورد نیاز را تامین کنیم تا این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در این بازدید گفت: عملیات آماده سازی 60 هکتار از فاز سوم شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل برای تامین زمین واحدهای کوچک با اعتباری بالغ بر 560 میلیارد ریال پیمان سپاری و در شرف عقد قرارداد است که مسلماً اجرای این پروژه عظیم نیازمند تامین اعتبارات از محل منابع استانی و ملی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز