خبرگزاری کار ایران

معرفی برترین های کشتی با چوخه در مانه و سملقان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۹۲۸

مسابقات کشتی با چوخه گرامیداشت هفته بسیج با معرفی برترین ها در کشک آباد مانه و سملقان پایان یافت.

به گزارش ایلنا, گرامیداشت هفته بسیج که در کشک آباد مانه ومعرفی برترین های  کشتی با چوخه در مانه و سملقان سملقان برگزار شد، در  وزن ۶۶ کیلوگرم، حسین صمدی مقام اول را کسب کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، الیاس پاکدل، ۸۴ کیلو، علی متین و در ۹۰ کیلوگرم، رستم چادرنشین، حائز مقام های اول شدند.

دعوت هفت ورزشکار خراسان شمالی به اردوی جوانان تیم ملی او- اسپرت. علی رحیمی، رضا قربانی، محمد باقرزاده، امیرحسین مرادی، امیرحسین دل افروز، علی رضا علی ابادی و احسان ایزانلو به عنوان مبارز و حسین علیزاده نیز به عنوان مربی به اردوی تیم  ملی او اسپرت جوانان دعوت شدند. این اردو با حضور ۳۳ ورزشکار کشور، دیماه در کردستان برگزار می شود. او- اسپرت یا مبارزه آزاد از رشته های ابداعی ایرانیان است که در ده ها کشور جهان گسترش یافته است.

مسابقات اسکواش بانوان استان ساعت ۱۶ امروز  در زمین اسکواش هنرستان مدرس بجنورد برگزار می شود.

مسابقات کارکنان ادارات استان در بخش بانوان. رقابتهای انتخابی کارکنان دستگاه های خراسان شمالی ویژه بانوان شاغل، صبح امروز در رشته های دارت، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز در مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز