خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

تغییر کاربری اراضی آموزشی قزوین منوط به تصمیم‌گیری در کمیته ماده پنج است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۲۱۶

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: صرفا شورای آموزش و پرورش اجازه صدور مجوز برای تغییر کاربری اراضی آموزشی را برعهده دارد و برای اخذ تصمیمات لازم در این حوزه فعال شدن کمیته ماده پنج ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای اقتصادی آموزش و پرورش استان که بعدازظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: براساس قانون شوراهای آموزش و پرورش درصورت ساخت بیش از 200 واحد آپارتمان در یک محل، سازندگان باید نسبت به ساخت فضای آموزشی مورد نیاز نیز اقدام کنند؛ اما درحال حاضر به دلیل هزینه‌های بالا، این قانون اجرا نمی‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: برای احداث فضاهای آموزشی در شهرک‌های اقماری نیز باید نیازسنجی‌های لازم صورت گیرد تا با مشکل مواجه نشویم.

وی عنوان کرد:  توجه به ساخت فضاهای آموزشی در طرح اقدام ملی مسکن نیز ضرورت دارد، برای تامین فضاهای آموزشی در شهرک مهرگان نیز باید راه و شهرسازی ورود کرده و از محل اعتبارات ملی استفاده کند.

حبیبی گفت: درصورت اعلام نیز شهرداری و شورای شهر امکان واگذاری مدارسی که مورد نیاز آموزش و پرورش نیست وجود دارد و می‌توان با قیمت کارشناسی این زمین‌ها را واگذار کرده و در مکانی که فضاهای آموزشی مورد نیاز زمین جدید در اختیار آوزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز