خبرگزاری کار ایران

ثبت ورود و خروج گردشگران در خراسان رضوی هوشمند شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۶۹

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ثبت ورود و خروج گردشگران در خراسان رضوی متمرکز و هوشمند شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف بیدخوری گفت: با توجه به اهمیت اطلاعات و آمار گردشگران در برنامه‌ریزی و نقش مهم بکارگیری این اطلاعات در ایجاد زمینه لازم برای توسعه و رونق گردشگری داخلی، هماهنگی با افراد ذینفع و فعالان گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این نشست آخرین مسائل و مشکلات مطرح شده و پیشنهادات ارائه شده به بحث و بررسی گذاشته شد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: پس از اجرای طرح واکسیناسیون فعالان گردشگری استان در تابستان و ایجاد تغییرات ساختاری در نحوه نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و اجرای طرح تشدید و تحول بازرسی از تاسیسات گردشگری، اقدامات گسترده برای متمرکز شدن فعالیت‌ها در بستر سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری (جانا) در دستور کار قرار گرفت.

بیدخوری بیان کرد: از این پس فعالیت‌ها و آمار ورود و خروج گردشگران و زائران داخلی و خارجی در سامانه متمرکز جانا وارد می‌شود و امکان تحلیل و بررسی آمار نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز