خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس :

نقشه راه چهارساله فارس در حوزه اکتشافات معدنی تهیه و عملیاتی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۵۲

استاندار فارس با تاکید بر این که این استان نقشی کلیدی و اساسی در حوزه معدنی کشور دارد، گفت: نقشه راه چهارساله فارس در حوزه اکتشافات معدنی تهیه و عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار با رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با بیان این که ایمیدرو بایستی برای خارج شدن این استان از مشکلات حوزه اکتشاف، توسعه و نوسازی معادن اهتمام جدی داشته باشد، اظهارداشت: برای تسریع در این موضوع، تفاهم نامه جدیدی بر اساس منطقه بندی استانی با زمان بندی مطالعاتی و اجرایی بین استانداری فارس و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منعقد خواهد شد. 

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: طرح های جدید مطالعاتی در زمینه پهنه های اکتشافی معدنی استان فارس با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پیش بینی خواهد شد و بر تعداد طرح های قبلی در این بخش، افزوده می شود.

وی تصریح کرد: در تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری فارس و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بایستی با دقت و شفافیت، وظایف و عملکرد دو طرف مشخص شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز