خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شاهرود:

24 کویرنورد گرفتار در باتلاق جنوب شرقی شاهرود پیدا شدند / 2 نفر همچنان مفقود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۲۳

فرماندار ویژه شاهرود از نتیجه‌بخش بودن جست‌وجوها برای یافتن 24 طبیعت‌گرد گرفتار در باتلاق در منطقه کویری جنوب شرقی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، ابوطالب جلالی گفت: ۲۶ نفر از شهروندان شاهرودی با ۱۰خودروی کمک‌دار از چهارشنبه گذشته از دهستان طرود در جنوب شاهرود وارد کویر شدند و قرار بود روز جمعه از منطقه اسب‌کشان وارد بیارجمند در جنوب شرقی شهرستان شوند که این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به اعلام گزارش گمشدگی در ساعت ۲۱ شنبه، بیان کرد: شامگاه شنبه نشست اضطراری برای یافتن گمشدگان برگزار و راه های جست‌وجوی هوایی و زمینی بررسی شد و با توجه به اینکه امکان پرواز بالگرد در شب فراهم نبود، عملیات جست‌وجوی هوایی امروز انجام شد.

جلالی ادامه داد: از سوی دیگر به دلیل اینکه تمامی این۲۶ نفر با منطقه آشنا بودند و تجهیزات مناسب و غذای کافی به همراه داشتند نگرانی ها کمتر بود.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش از سوی هلال احمر یک فروند بالگرد نیروی انتظامی به همراه تعدادی از نیروهای هلال احمر و اورژانس به محل فرستاده شدند اما با گذشت ۲ ساعت از پرواز به نتیجه نرسیدند.

فرماندار ویژه شاهرود افزود: پس از سوخت‌گیری دوباره عملیات جست‌وجوی هوایی آغاز شد و ساعاتی قبل تعدادی از این گمشدگان پیدا شدند.

جلالی موقعیت این افراد را در ۴۵ کیلومتری روستای احمدآباد بخش بیارجمند شاهرود اعلام کرد و گفت: خودروهای آنان در باتلاق گرفتارشده بود و با توجه به اینکه نیروهای امدادی به موقع در صحنه حاضر شدند در صحت و سلامت هستند.

وی با بیان اینکه عملیات برای یافتن دو تن دیگر از افراد این گروه ادامه دارد، تصریح کرد: نیروهای محلی و هلال احمر برای یافتن این دو نفر ساماندهی شدند و عملیات جستجو در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز