خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح « پازک» در پنج محله شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۵۳

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد در زنان، کودکان و نوجوانان تحت عنوان "پازک" در پنج محله شهری قزوین به منظور کاهش معضلات و اثرات منفی این آسیب اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا وارثی با اشاره به چگونگی اجرای طرح پازک در قزوین، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برنامه پیشگیری از اعتیاد برای افراد در معرض خطر، اقدام ویژه پیشگیری از اعتیاد در دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی تحت عنوان طرح پازک از اردیبهشت ۱۳۹۷ در برخی از استان‌های کشور آغاز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه این طرح در ۵۰۰ محله شهری و ۱۲ محله روستایی در حال اجرا است، افزود: طرح پازک از امسال در استان قزوین و پنج محله شهری اجرا می شود که امیدواریم به اثرات مثبتی در سطح جامعه منجر شود.

وی با بیان اینکه گروه مخاطب این طرح زنان و کودکان هستند، گفت: در این طرح مقرر است برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در هر محله تجمیع شود و کل جمعیت محله و گروه‌های مخاطب مختلف به‌ویژه زنان، کودکان و نوجوانان را در برگیرد.

وارثی با بیان اینکه هریک از برنامه‌ها و طرح‌های تحت پوشش طرح پازک ساختار یافته هستند و در کل کشور یکسان اجرا می‌شوند، اضافه کرد:  این طرح برای اولین بار با انتخاب پنج محله شهری قزوین، آبیک، البرز، تاکستان و بوئین زهرا در استان قزوین در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز