خبرگزاری کار ایران

۲۵ میلیارد تومان حجم اعتبارات محرومیت زدایی آوج

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۷۲

فرماندار شهرستان آوج، حجم اعتبارات محرومیت زدایی استان قزوین را ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ اعتبارات محرومیت زدایی شهرستان آوج ۲۵ میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا و به نقل روابط عمومی استانداری قزوین، نصرت اله علیرضایی با اعلام این خبر افزود: حجم اعتبارات محرومیت زدایی استان قزوین در سال جاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان می باشد که در ۵ محور راهداری،آبفا، بهداشت و درمان، مدرسه سازی و منابع طبیعی هزینه خواهد شد.

به گفته فرماندار شهرستان آوج، بیش از ۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات در حوزه راهداری، ۴ میلیارد تومان در حوزه نوسازی مدارس، ۳ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان و ۳ میلیارد تومان در حوزه آبفا تخصیص و هزینه خواهد شد.

علیرضایی تصریح کرد: با برگزاری جلسات ستاد محرومیت زدایی در سطح استان و بیان مسائل و مشکلات شهرستان و تاکید بر درجه محرومیت و توسعه نیافتگی و عنوان این اعتبارات توانستیم برای بخش هایی مثل آبفا ، بهداشت و درمان و مدرسه سازی بودجه و اعتبارات خوبی دریافت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آوج گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های اولویت دار با توجه به درجه محرومیت منطقه و ضرورت اجرای طرح، شاخص توزیع اعتبارات محرومیت زدایی در شهرستان آوج می باشد.

او افزود: اولویت بندی پروژه ها در محورهای فوق با جمع بندی فرمانداری، نماینده شهرستان، بسیج سازندگی و دستگاه مربوطه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز