خبرگزاری کار ایران

۲ هزار تاکسیران فعال در مشهد فاقد پوشش بیمه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۷۹

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: ۲ هزار تاکسیران فعال در این کلانشهر فاقد پوشش بیمه‌ای هستند که با طرح حذف بیمه تاکسیرانان غیرفعال می‌توان این افراد را جایگزین کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، احمد محبی گفت: تا سال ۱۳۹۴ دولت برای بیمه تاکسیرانان یارانه پرداخت می‌کرد اما از سال ۹۴ این یارانه حذف شد و تعدادی از تاکسیرانان بدون پوشش بیمه‌ ماندند.

وی ادامه داد: در زمان پرداخت یارانه بیمه توسط دولت، تعدادی از شرکتها و افراد برای استفاده از این سهمیه، پروانه فعالیت در تاکسیرانی اخذ کردند که برخی از آنها غیرفعال هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای حمایت از تاکسیرانان فعال، هماهنگی های لازم با سازمان تامین اجتماعی به عمل آمده و به زودی پیامکی مبنی بر حذف بیمه تاکسیرانان غیر فعال از سوی تامین اجتماعی برای آنها ارسال خواهد شد، پس از طی این فرآیند و با حذف بیمه تاکسیرانان غیر فعال، تاکسیرانان فعال بیمه نشده به مرور جایگزین خواهند شد.

وی افزود: تاکسیرانان غیرفعال توسط سازمان تامین اجتماعی شناسایی و برای آنها پیامک حذف پوشش بیمه‌ای ارسال خواهد شد اما چنانچه این پیامک برای تاکسیران فعال ارسال شد باید با مستندات به سازمان تاکسیرانی مراجعه کند تا موضوع رسیدگی شود.

هم اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در کلانشهر مشهد تردد دارند. این کلانشهر دارای حدود ۳.۵ میلیون نفر جمعیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز