خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

۵۳ درصد مردم آذربایجان شرقی هر دو دز واکسن کرونا را دزیافت کردند/تبریز در وضیعت زرد کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۴۶

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: تاکنون ۷۰ درصد از کل جمعیت آذربایجان شرقی، دز اول واکسن و ۵۳ درصد نیز هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عباسعلی درستی  در جمع خبرنگاران از  زرد شدن رنگ کرونایی تبریز خبر داد و افزود: شهرستان‌های جلفا و مرند همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: وضعیت کرونایی استان طی سه هفته گذشته، نسبتا پایدار بوده و موارد جدید بیماری، بستری‌ها و مرگ و میر در حال کاهش است.

وی در عین حال تاکید کرد که مردم بایستی همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

درستی یادآوری کرد: آمار واکسیناسیون کرونایی در آذربایجان شرقی، ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی از بستری بودن ۸۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به تکمیل درصد بالایی از واکسیناسیون جمعیت استان، مراکز واکسیناسیون سطح استان تقریبا خلوت بوده و سایر افرادی که هنوز دز اول و یا دوم خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به راحتی به این مراکز مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص زمان فعالیت مراکز واکسیناسیون آذربایجان شرقی نیز گفت: مراکز سلامت و بهداشت فقط تا ساعت اداری ( از صبح تا ساعت ۱۴ ظهر) و مراکز تجمیعی نیز تا ساعت ۱۹ فعالیت می‌کنند اما دو مراکز تجمیعی واکسیناسیون نصف راه و مصلی تبریز تا ساعت ۲۳ و مرکز شمیم پایداری تبریز تا ساعت ۲۲ به تزریق واکسن می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز