خبرگزاری کار ایران

ایجاد و توسعه سه شهرک و ناحیه صنعتی در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۰۳۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: با تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد و توسعه سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان دامغان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حسن آل‌بویه با اشاره به برگزاری جلسه ویدیو کنفرانسی هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهت تصویب توسعه و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی به ریاست علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان، ابراز داشت: ایجاد «ناحیه صنعتی تویه دروار» و «توسعه شهرک صنعتی دامغان» و «ناحیه صنعتی صید آباد» در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار به مساحت بیش از ۴۴ هکتار و توسعه شهرک صنعتی دامغان به مساحت ۵۴۰ هکتار و ناحیه صنعتی صید آباد به مساحت ۴۱ هکتار به تصویب‌ هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به موقعیت شهرک صنعتی دامغان، گفت: کریدور شرق به غرب از شهرک صنعتی دامغان گذر کرده و از موقعیتی بسیار مناسبی برخوردار است.

آل‌‌بویه تصریح کرد: پیگیری‌های فراوانی در  سنوات گذشته بمنظور باز پس‌گیری معوض ۱۵۰ هکتار اراضی شهرک صنعتی دامغان انجام شد اما منتج به نتیجه نشد.

وی خاطرنشان کرد: کریدور شمال به جنوب کشور ( بندر امیرآباد به بندرعباس) از نزدیکی این شهرک صنعتی عبور خواهد کرد و این مساله موقعیت فعلی شهرک صنعتی دامغان را ارتقا می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: استاندار سمنان در بازدید از شهرک صنعتی دامغان دستور مساعدت برای توسعه این شهرک را به دستگاه‌های اجرایی ذیربط صادر کرده است.

آل بویه همچنین با اشاره به موقعیت ناحیه صنعتی صید‌‌آباد در شهرستان دامغان، اضافه کرد: تقاطع غیر هم سطح ایجاد شده این ناحیه صنعتی را در موقعیت مناسبی قرار داده است.

وی گفت: دسترسی عالی به امکانات و همجواری ناحیه صنعتی به پست برق ۶۳ کیلوولت از جمله مزیت‌های این ناحیه صنعتی است.

وی با بیان اینکه امکانات برای ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار‌ فراهم است، تاکید کرد: منطقه تویه‌دروار یکی از قطب‌های صنایع چوب و نجاری کشور است و ایجاد ناحیه صنعتی می‌تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: مناطق شرق کشور ظرفیت مطلوبی برای توسعه صنعتی دارد.

آل‌بویه یادآور شد: تعهدات شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با همکاری و مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: با ایجاد و توسعه سه شهرک و ناحیه صنعتی مذکور، بالغ بر ۶۲۵ هکتار به مساحت اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز