خبرگزاری کار ایران

حضور واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی سمنان در نمایشگاه‌ها داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۹۶۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت: در ۶ ماه سال جاری ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور یافتند.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی استان با بازدید و یا اخذ غرفه در ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند.

وی بیان کرد: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از تولید کنندگان جهت حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف  و یا در قالب تور‌های بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی های ج.ا.ا در ارمنستان، ‌نمایشگاه مصالح ساختمانی قطر‌، نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و اگروفود تهران،‌ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از مهم ترین نمایشگاههای داخلی و خارجی است که صنایع استان سمنان در آن حضور یافتند.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان انجام شده و تلاش می شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز