خبرگزاری کار ایران

چهار بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تاکستان تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۲۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان از تخریب و قلع و قمع چهار بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حشمت الله رحمانی با شاره به تخریب بنای غیرمجاز در تاکستان گفت: با تخریب انجام شده سه هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت بنا و دیوار کشی درامده بود، به حالت قبل بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان با بیان اینکه تخریب‌های صورت گرفته با حضور نماینده دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: دو مورد از این تخریب‌ها در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و دو مورد نیز اجرای احکام قطعیت یافته قضایی بوده است.

وی بر حفظ اراضی کشاورزی در مقابل دست اندازی افراد سودجو تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه سودجویان زمین با هدف کسب منافع شخصی و بدون توجه به ارزش ذاتی اراضی کشاورزی در حفظ امنیت غذایی جامعه با ساخت و سازهای غیرمجاز در تلاش برای ایجاد ارزش افزوده کاذب هستند که مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان خود در مقابل اینگونه سودجویی‌ها ایستاده است.

رحمانی از کشاورزان و باغداران خواست تا هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را به سامانه تلفنی ۱۳۱ اعلام کنند تا به سرعت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز