خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده بالغ بر 237 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه روغن خوراکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۰۸

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از تشکیل پرونده تخلف برای یک واحد توزیع روغن خوراکی، خارج از شبکه در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منـش گفت: بر اساس داده های سامانه جامع تجارت که خرید و فروش روغن الزام به ثبت در این سامانه است، بازرسان این سازمان بر اساس اطلاعات استخراج شده از سامانه در بازرسی از واحـدهای صنفی با توجه به داده های سامانه مذکور برای یک واحـد توزیع روغن خوراکی که نسبت به ثبت عملیات در سامانه جامع تجارت و انبارها اقدام نکرده بود پرونده تخلف تحت عنوان عرضه خارج از شبکه تشکیل شد.  

وی اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده تشکیل شده بالغ بر 237 میلیارد ریال است که پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش با اشاره به بازرسی های هوشمند عنوان کرد: همه واحدهای صنفی و تولیدی مستقر در استان  باید نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و ثبت اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت اقدام کنند. در غیر اینصورت با واحدهای متخلف برخورد و تحت عنوان عرضه خارج از شبکه، احتکار و قاچاق کالا به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از عموم شهروندان تقاضا کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز