خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان:

تصمیم برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان به فرمانداری‌های قزوین واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۳۰۳

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: باتوجه به تفاوت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها، تصمیم برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان به فرمانداری شهرستان‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: بانک مهر ایران در راستای مسئولیت اجتماعی برای دومین بار تجهیزاتی را خریداری کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین عنوان کرد: باتوجه به پیش رو بودن فصل سرما و بسته بودن پنجره‌ها، لازم است در سالن‌ها و اتاق‌های ادارات تهویه هوا کنترل شود.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای افزایش میزان واکسیناسیون در استان بهره‌برد.

این مسئول افزود: کنترل مراکز پرتردد مانند سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و استخرها دارای اهمیت است و هر دستگاه متولی کنترل حوزه خود است و باید ضمن نظارت تذکرهای لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر واکسینه شدن و فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات رعایت شود به کنترل بیماری کمک زیادی می‌کند، همچنین دریافت حداقل یک دوز واکسن کرونا در اصناف ضرورت دارد.

حبیبی اظهار کرد: روند واکسیناسیون در استان مناسب است و تلاش داریم تا پایان آبان ۸۰ درصد افراد واجد شرایط دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز