خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان:

قزوین از ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ ایثار برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۵۴

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در استان قزوین 388 شهید دانش‌آموز و فرهنگی وجود دارد و همین امر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ظرفیت بالایی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد سرباز در مراسم زنگ ایثار و شهادت که صبح امروز برگزار شد، گفت: تاسیس بسیج دانش آموزی از جمله موهبت‌های جمهوری اسلامی است که افرادی مانند حسین فهمیده را در خود پرورش داد که الگویی مناسب برای نوجوانان است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: در زمان دفاع مقدس نوجوانان در جنگ سخت با دشمنان مقابله می‌کردند؛ درحال حاضر نیز در جنگ نرم و مقابل آسیب‌ها و هجمه‌های فضای مجازی قرار دارند.

وی عنوان کرد: راه شهدایی همچون شهید فهمیده که نهال انقلاب با خون آن‌ا آبیاری شده همواره بدون وقفه ادامه دارد و همانطور که در دفاع مقدس نوجوانان و دانش‌آموزان دفاع از  ارزش‌ها را وظیفه خود می‌دانستند امروز نیز این وظیفه و همچنین صیانت از آرمان‌های شهدا را بر عهده دارند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر دانش‌آموزان با پیشرفت در عرصه‌های علمی و فرهنگی می‌توانند ثابت کنند که فرهنگ و تفکر بسیجی همواره ادامه دارد.

سرباز گفت: دشمنان همواره برای ضربه به جمهوری اسلامی و انقلاب تلاش می‌کنند؛ اما در طول انقلاب کشور ایران در مسیر پیشرفت قدم برداشته و اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان و نوجوان نیز در زمینه‌های مختلف تلاش و کوشش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز