خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان مطرح کرد؛

احداث پارکینگ خودروهای سنگین مطالبه مردمی شهروندان سمنانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۵۷

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: احداث پارکینگ خودروهای سنگین یکی از مطالبات مردمی در استان است که نیاز است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در اختیار رانندگان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ ‌موسی بزرگی بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۵ مورد تصادف فوتی در معابر درون شهری استان داشتیم.

وی افزود: راکبین‌ موتور سیکلت با ۸۰ درصد بیشترین فراوانی فوتی های تصادفات فوتی درون شهری استان را به خود اختصاص دادند.

بزرگی تصریح کرد: در مجموع  ۷۷ درصد کاهش تعداد تصادفات فوتی را از سال شروع برنامه(سال ۱۳۹۶)  تا امروز داشتیم.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: ۳۴ نقطه حادثه خیز در مجموع معابر شهری استان در سال ۱۴۰۰ احصاء شده که تاکنون  ۴ نقطه آشکار سازی  و ۲ نقطه نیز ایمن سازی شده است.

بزرگی یادآور شد: تاکنون اقدام موثری برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز درون شهری استان صورت نگرفته که نیاز است این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: از ۸۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در سال ۱۳۹۷ به ۳۴ نقطه حادثه خیز در سال ۱۴۰۰ رسیده ایم.

بزرگی افزود: احداث پارکینگ خودروهای سنگین یکی از مطالبات مردمی در استان است که نیاز است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب در اختیار رانندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز