خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

امور تاریخی و فرهنگی در مدیریت شهری قزوین مدنظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۳۱

استاندار قزوین گفت: توجه به مباحث تاریخی و فرهنگی از امور مهمی است که باید در مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد ضمن اینکه صیانت از اموری مانند باغستان وظیفه‌ای است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در آیین تکریم و معارفه شهردار قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امیدواریم شهردار جدید با تجربه‌ای که دارد این بار مهم را به دوش کشیده و عملکرد خوبی داشته باشد.

استاندار قزوین ادامه داد: شهردار جدید شهر را به عنوان امانت تحویل می‌گیرد و باتوجه به پیشینه تاریخی و فرهنگی صرفا متعلق به مردم این شهر نیست و از این رو وظیفه شهرداری وظیفه‌ای سنگین است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: امروز باغستان از وضعیت قبلی خود برخوردار نیست و باید برای استفاده از ظرفیت موجود و حفظ آن تلاش شود، همچنین به کار گرفتن از آثار تاریخی و فرهنگی در مدیریت شهری نیز دارای اهمیت است.

وی عنوان کرد: لازم است با تبعیض و بی عدالتی موجود که برای مردم قابل تحمل نبوده و با دین نیز ناسازگار است، مبارزه کرد، درواقع باید شرایط به نفع تمام افراد یکسان و همراه با عدالت باشد.

جمالی پور اظهار کرد: شهرداری با مشکلات عدیده‌ای در زمینه نیروی انسانی مواجه است که این امر باید مدیریت شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه دولت بر حل مشکلات مردم اهتمام دارد امیدواریم با همکاری و همراهی تمام دستگاه‌ها اقدامات مناسبی انجام داده و در جامعه امید ایجاد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز