خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان خبر داد:

توزیع 250 بسته نوشت افزار در مناطق محروم قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۶۰

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با اجرای طرح ملی مهربانی مهر تا کنون ۲۵۰ بسته نوشت افزار توسط جوانان جمعیت هلال احمر بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، نادر میرزایی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، دستگیری از دانش آموزان نیازمند با توجه به هدف جمعیت هلال احمر که تسکین آلام بشری است مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا طرح ملی مهربانی مهر در هلال احمر به اجرا درآمد. 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: ارزش ریالی نوشت افزارهایی که تا کنون در استان توزیع شده ۴۰۰ میلیون ریال بود.

وی عنوان کرد: حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدین منظور طرح ملی مهربانی مهر در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری به اجرا در آمد.

میرزایی گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین به کمک خیران و اعضای جوانان، اقدام به توزیع نوشت افزار مورد نیاز در بین دانش آموزان مناطق محروم استان کرد که امیدواریم بتوانیم در راستای دستگیری از دانش آموزان مناطق محروم گام‌های موثری برداریم و خدمات شایسته‌ای در راستای تسکین آلام بشری ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز