خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد:

جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر از سطح شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۵۵۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در اجرای دستور استاندار البرز، لازم است فرمانداری شهرستان کرج با هماهنگی دستگاه های ذی ربط به قید فوریت نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با اشاره به دستور استاندار البرز مبنی بر تسریع در پیگیری جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، اظهار داشت: مقرر شد با توجه به اینکه مسئولیت ستاد ساماندهی، جمع آوری و نگهداری و مدیریت متکدیان با فرمانداری کرج است با حضور مدیران دستگاههای ذیربط نسبت به ساماندهی و نظارت و جمع آوری متکدیان اقدام لازم را معمول دارد. 

معاون استاندار اضافه کرد: در هر صورت تامین امکانات و تجهیزات برای متکدیان به عهده شهرداری است و مدیریت و هماهنگی به عهده فرمانداری است که باید برابر دستور العمل ارسالی هرکدام از دستگاههای ذیربط با هماهنگی و در اجرای قانون وظایف مربوط به خود را انجام دهند. 

وی گفت: استان البرز یکی از معدود استان هایی است که فاقد مرکز ماده 16 است در این خصوص پیگیری های زیادی صورت گرفته که با حمایت و پشتیبانی و تدبیر استاندار البرز همراهی و همکاری  اعضای شورای هماهنگی مواد مخدر به ویژه توجه و عنایت مدیرکل دادگستری و دادستان استان، محلی مناسب در ماهدشت به عنوان مرکز ماده 16 تامین گردید که بعد از سیر مراحل قانونی توسط نماینده عالی دولت در استان و سایر مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تا کنون  بعد از غربالگری بیش از 225 نفر معتاد متجاهر، شناسایی، جمع آوری و در محل مذکور نگهداری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز