خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ تن مواد مخدر در تربت‌حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۰۶

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ظرف یک سال اخیر، بیش از ۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ علی‌اکبر کیانی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش ۱۲ درصدی دستگیر شدگان در جرایم مختلف، از دیگر افتخارات این یکان انتظامی است.

وی گفت: در حوزه وقوع سرقت، بین سه تا چهار درصد کاهش و ۱۲ درصد با افزایش کشف سرقت‌ها مواجه شدیم.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه در پیوند با موضوع اراذل و اوباش اظهار کرد: اکنون ۱۶ نفر از این افراد خاطی در بند هستند و در مجموع بیش از ۴۰ نفر اراذل و اوباش ظرف یک سال اخیر در سطوح مختلف دستگیر و این بدان معناست که تمام ناهنجار یهای اجتماعی در رصد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هستند.

کیانی در ادامه گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما، در این شهرستان هیچ پرونده قتل کشف نشده‌ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.

وی همچنین افزود: خوشبختانه امسال در بحث تصادفات رانندگی داخل شاهد کاهش ۵۰ درصدی فوتی در تربت‌حیدریه هستیم که این موفقیت‌ مرهون تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی و به خصوص شورای تامین شهرستان است.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه در بخش دیگری راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ (نگه‌داری معتادان متجاهر) در این خطه را، یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند خواند و گفت: در راستای حاشیه‌زدایی شهرستان نیز، اقدام به ایجاد کلانتری ۱۳ در منطقه شهید چمران کرده‌ایم که با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کیانی همچنین افزود: در راستای ارتقای توان رزمی و عملیاتی این یکان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده‌‌ است.

وی در خصوص تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ نیز اظهار کرد: از مجموع ۵۰ هزار تماس در یک سال اخیر، ۳۰ هزار عملیاتی و بقیه غیرمرتبط تشخیص داده‌ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز