خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت آیت الله تاکندی؛

دو روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۳۹

در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدی تاکندی از سوی هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دو روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدی تاکندی از سوی هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دو روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام شد.

در این بیانیه مشترک تاکید شده است:

خبر درگذشت عالم ربانی و فاضل حضرت آیت الله محمدی تاکندی که عمر خویش را از طریق تربیت شاگردان فاضل و متعهد صرف خدمت به اسلام و با حضور جدی در عرصه های مختلف خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در جایگاه نمایندگی مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری از ارزش‌های نظام و حقوق مردم دفاع  نمودند موجب تالم و تاثر فراوان شد.

اینجانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته مردمی این عالم فرهیخته و به خدا پیوسته، ضمن عرض تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه مردم شریف استان و بیت مکرم آن فقید سعید روزهای شنبه و یکشنبه  ۱۷ و ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ را به مدت ۲ روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام می نماییم.

 از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با صالحان را برای آن عالم مجاهد و وارسته مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز