خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد اربعین عنوان شد؛

پیاده روی اربعین از اولویت های مسئولین قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۲۳

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه ستاد مردمی اربعین و مسئولان استان گفت: باید همه پیش‌بینی‌ها برای مدیریت پیاده‌روی اربعین صورت بگیرد تا برنامه‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ستاد مردمی اربعین و مسئولان استان گفت: باید همه پیش‌بینی‌ها برای مدیریت پیاده‌روی اربعین صورت بگیرد تا با افزایش زائران اربعین، خدمات‌رسانی به نحو شایسته و برنامه‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی پرداختن به موضوع پیاده‌روی اربعین را یکی از رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: پیاده‌روی اربعین، بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین کار فرهنگی محسوب می‌شود و شورای فرهنگ عمومی باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

امام جمعه قزوین توجه به حمل و نقل و تغذیه زائران در داخل مرز‌های کشور را ضروری دانست و تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که در زمان بازگشت زائران، خدمت‌رسانی متوقف نشود و با جدیت بییشتری این کار صورت بگیرد.

وی در ادامه بر توجه هر چه بیشتر بر اهداف معنوی حماسه اربعین تأکید کرد و گفت: علاوه بر کار‌های خدماتی در حماسه اربعین، باید اهداف معنوی این حرکت عظیم نیز مورد توجه قرار گرفته شود چرا که بعد فرهنگی اربعین در اولویت قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز