خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان:

گستره جشنواره سی وچهارم به پهنای ایران/ افتتاح جشنواره به نام علی لندی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۷۸

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: در این دوره سعی کردیم تا فراگیری جشنواره را در سراسر ایران گسترش دهیم و این رویداد به صورت مستمر و با نام اصفهان در همه دنیا بدرخشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا تابش در آیین افتتاحیه این دوره از جشنواره ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: این دوره از جشنواره را در روزهایی آغاز می کنیم که بهترین نام برای آن، "دوران آغازها و پایان ها" است، این جشنواره آخرین جشنواره قرن و به عبارتی دیگر، نخستین جشنواره قرن آینده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره عرضه محصولات سینمایی برای نسل آینده را خواهیم داشت، ادامه داد: باید این جشنواره ظرفیت‌هایی را به نمایش بگذارد که در آینده از هویت و غرور ایران پاسداری کند.

دبیر جشنواره سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه کودکان جهان، قرن جدید را با بیماری کرونا آغاز کردند و مصیبت‌های اندوهناکی را دیدند، افزود: هر چند این پاندمی ناگوار‌ی‌هایی را داشت، اما تجربیات و درس‌های زیادی را از خود به جای گذاشت، چرا که کودکان و نوجوانانمان کار گروهی و جنگ با سختی‌ها را در این دوران آموختند.

تابش با بیان اینکه فیلم سازان این نسل آثارشان را مطابق با نیاز و سطح دانایی کودکان و نوجوانان‌مان ساخته‌اند، گفت: در این دوره سعی کردیم تا فراگیری جشنواره را در سراسر ایران گسترش دهیم و از ظرفیت رسانه‌های آنلاین به عنوان پتانسیلی قابل توجه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که در آینده نیز این مسیر ادامه داشته باشد و این رویداد به صورت مستمر و با نام اصفهان در همه دنیا بدرخشد.

دبیر جشنواره سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ادامه داد: نسل آینده کشور نسلی پویا است؛ طی سال‌های اخیر جز امید، پویایی و توان دریافت دیگری از این نسل نداشتم و اطمینان دارم آینده ای که این نسل خلق خواهند کرد جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شاید برای آخرین بار به عنوان دبیر این جشنواره در اصفهان ایراد سخن کند، گفت: امیدوارم زحمات خالصانه همکاران به مذاق کودکان خوش آید و همه کودکان با شادی از جشنواره یاد کنند.

تابش با بیان اینکه سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شرایطی برگزار می شود که 51 هزار کودک ایرانی در غم از دست دادن پدر و مادرشان به خاطر کرونا سوگوار هستند، ادامه داد: جامعه هنری ایران در برابر این کودکان خود را مسئول می‌داند، به این کودکان ادای احترام می کنم و این جشنواره را به نام "علی لندی" افتتاح خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز