خبرگزاری کار ایران

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

جشنواره کودک بیانگر توجه ایرانیان به کودکان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۱

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران از ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

ایلنا: اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران از ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ بابکن چاریان با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در شهر اصفهان اظهار داشت: برگزاری جشنواره بیست و هفتم بیانگر توجه مسئولان کشور ایران و به ویِژه شهر اصفهان به سینمای این گروه سنی جامعه است.

وی همچنین حضور نمایندگان و فیلم‌سازان کشورهای مختلف جهان در این جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: ‌برگزاری چنین جشنواره بزرگی در اصفهان و حضور نمایندگان ۴۰ کشور دنیا نشانه اعتماد جهانی به امنیت موجود در کشور ایران است.

اسقف اعظم با اشاره به زندگی مسالمت آمیز اقلیت‌های مذهبی در ایران و به ویژه شهر اصفهان گفت: من وقتی به کشور‌های مختلف سفر می‌کنم همیشه به عنوان سفیری از ایران از روابط خوب ادیان مختلف الهی در ایران صحبت می‌کنم و این مایهٔ افتخار است که در چنین کشوری زندگی می‌کنم.

وی با بیان اینکه کودکان امروز آینده‌سازان فردای کشور ایران هستند، افزود: توجه به این قشر از جامعه آینده درخشانی را برای کشور رقم خواهد زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز