خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان در اولین سفر شهرستانی:

مطالبات حوزه بهداشت درمان دامغان به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۵۳۹

استاندار سمنان در اولین سفر شهرستانی به دامغان گفت: مطالبات حوزه بهداشت درمان دامغان یکی از مشکلاتی است که باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد و از خواسته های بحق شهروندان دامغانی است.

به گزارش ایلنا از سمنان، صبح امروز (چهارشنبه 14 مهر) سید محمدرضا هاشمی اولین استاندار سمنان در دولت سیزدهم نخستین سفر شهرستانی خود را به دامغان اختصاص داده بود.

وی در ابتدای این سفر پس از احترام به مقام شامخ شهدای دامغان به دیدار امام جمعه شهرستان رفت.

سیدمحمدرضا هاشمی در این دیدار تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر به شهرستان دامغان از پیشگامی مردم این شهرستان در طول ۸ سال دفاع مقدس و نیز ظرفیت های معنوی ارزشمند این خطه همچون وجود حوزه های علمیه و طلاب علوم دینی ، به زیبایی یاد کرده اند.

وی افزود: تلاش داریم تا یک روز از هر هفته را با حضور در شهرستان ها در کنار مردم استان بوده و از نزدیک و در کنار مردم از مشکلات آنان گره گشایی کرده و در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه دامغان‌ در حوزه های گردشگری، کشاورزی و .. دارای توانمندی های فراوان است، یادآور شد: دامغان قطب تولید پسته استان و کشور بوده و ضرورت دارد دغدغه های کشاورزان و باغداران برطرف شود.

هاشمی اظهار کرد: مشکلات شهرستانی و دغدغه های مطرح شده توسط مردم را طی کمیته ای که بعد از هر سفر شهرستانی تشکیل خواهد شد بررسی و رفع خواهیم کرد.

بازدید از شرکت فروسیلیس، شرکت پایدار انرژی قومس (تولید برق از گاز)، واحد تولیدی صنایع چوب رسولی نژاد، شرکت رویال پلاست پود، افتتاح سورتینگ پسته کمیل، بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی و بررسی تجهیز و تکمیل بیمارستان رضایی از دیگر بخش های این سفر استانی استاندار سمنان بود.

در خلال این بازدید نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن تشریح آخرین وضعیت بهداشت و درمان دامغان و تکمیل و تجهیز بیمارستان برداران رضایی به عنوان مرکز دوم درمانی دامغان گفت: تجهیز این مرکز صرفا مختص بیماران دیالیزی بوده که در صورت پیک جدید کرونا و کمبود فضای بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه مجتبی ایمانیان رئیس شورای شهر دامغان یادآور شد: مردم دامغان به وعده های دانشگاه علوم پزشکی اعتماد ندارند و خوش بین نیستند.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار سمنان گفت: سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مورد تایید اینجانب نیست و مطالبات مردم دامغان در حوزه بهداشت و درمان همچنان باقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز