خبرگزاری کار ایران

موافقت استاندار سمنان با ساخت بیمارستان دوم دامغان/ مراحل ساخت بیمارستان دوم ماهیانه به استانداری گزارش شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۱۰

استاندار سمنان گفت: مشکلات موجود حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دامغان با ارتقاء سطح خدمات بیمارستان ولایت، توسعه و تجهیز آن، تامین نیروی انسانی مربوطه و فعال کردن بخش‌های مختلف بیمارستان و همچنین تکمیل و تجهیز بیمارستان دوم این شهرستان برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی فعالیت دولت می باشیم نباید برای مردم چنین تصوری ایجاد شود که کندی و کاهلی در خصوص شروع پروژه بیمارستان دوم شهرستان دامغان رخ داده است. 

وی ادامه داد: نماینده محترم مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و هم مدیران مرتبط با این مقوله، این اطمینان را به مردم بدهند که این پروژه در مورد مقرر خود آغاز و مشکلات مرتبط با آن نیز توسط بنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد .

آشناگر افزود: موارد مطرح شده توسط مسئولان شهرستان دامغان و همچنین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به عنوان یک دغدغه جدی است که به دلیل مواجهه با دغدغه‌های عمومی مردم در طی روزهای اخیر قدری افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه خدمات ارائه شده توسط نظام در شهرستان دامغان نباید مورد چشم پوشی قرار گرفته و نادیده فرض شود .

آشناگر اضافه کرد:حاکمیت در سطح شهرستان ها فرصت هایی جهت خدمت به مردم ایجاد کرده که از این بابت هیچ منتی بر کسی نداریم و آن را وظیفه خود می‌دانیم.

وی اظهار کرد:خدمات ارائه شده در شهرستان دامغان خدمات قابل تقدیری است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که باید تلاش کرد این مشکلات برطرف شود.

استاندار سمنان گفت: مشکلات موجود حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دامغان با ارتقاء سطح خدمات بیمارستان ولایت و توسعه و تجهیز آن و همچنین تامین نیروی انسانی مربوطه و فعال نمودن بخش‌های مختلف بیمارستان و همچنین تکمیل و تجهیز بیمارستان دوم این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی افزود: خدمات ارائه شده در بیمارستان مرکز استان صرفاً محدود به مردم سمنان نبوده و نیست و به تمام مردم استان تعلق دارد.

آشناگر با اشاره به اینکه رسانه ها در ارائه اطلاعات شهرستانی حساسیت زایی نکنند، تصریح کرد: اقدامات مرتبط با ساخت بیمارستان دوم دامغان به صورت جدی پیگیری، گزارشگیری و اطلاع‌رسانی گردد و خدمات انجام شده به صورت ماهیانه به اینجانب گزارش شود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان دغدغه مندی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمارستان برادران رضایی را رفع نماید.

استاندار سمنان افزود: نگرانی در مورد بیماری کرونا، سالک و سایر بیماری‌ها از دغدغه‌های بجا و درست مردم دامغان است هر چند اقدامات خوبی از سال گذشته در حوزه پیشگیری از سالک به انجام رسیده اما کافی نیست .

آشناگر تصریح کرد: مسئولیت کنترل بیماری سالک با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان است.

وی اظهار کرد: فرماندار دامغان به عنوان مسئول قرارگاه مقابله با سالک ، مسئولیت هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این خصوص را برعهده دارد .

آشناگر ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای مقابله با بیماری سالک ، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص دهد.

استاندار سمنان بیان کرد: ساماندهی تشکّل های غیر دولتی برای مبارزه با بیماری سالک ، موثر ترین راه برای مقابله با این بیماری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز