خبرگزاری کار ایران

توقیف 7 فروند شناور لنج صیادی غیر مجاز در قشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۸۱

فرمانده انتظامی استان هرمرگزگان از توقیف 7 فروند شناور لنج صیادی به جهت تغییر در ساختار شناور و آغشته بودن شناور به سوخت و دارا بودن مخزن اضافه درعرشه شناور و معدوم سازی 1500 متر لوله غیر مجاز زیرزمینی انتقال سوخت در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی شهرستان قشم با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود شبکه های زیر زمینی انتقال سوخت غیر مجاز در سواحل روستای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی مشترک با دریابانی شهرستان با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام و با متوقف کردن 7 فروند شناور لنج صیادی به جهت تغییر در ساختار شناور و آغشته بودن شناور به سوخت و دارا بودن مخزن اضافه در عرشه شناور و 1500 متر لوله های غیر مجاز زیر زمینی انتقال سوخت که با هدف انتقال سوخت های دپو شده در منازل ساحلی به اعماق دریا و اسکله صیادی توسط قاچاقچیان سوخت به صورت غیر مجاز تعبیه شده را کشف و معدوم ساختند.

فرمانده انتظامی استان با تأکید براینکه در این راستا 7 نفر متخلف دستگیر شدند تصریح کرد: یکی از رسالت های نیرو انتظامی برخورد قاطع با سرشبکه ها و مافیای قاچاق سوخت است و پلیس با تمام توان و اقتدار با افرادی که بخواهند منابع و مناقع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز