خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور وعده داد ؛

تسریع در روند صدور مجوز سرمایه‌گذاری در فارس به کمتر از نیم ساعت/ در استانداری باید به روی همه باز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۵۹

وزیر کشور با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی دولت اسلامی از بین بردن فاصله بین مردم، مسئولان و حاکمیت است گفت: در استانداری فارس باید به روی همه باز باشد، زیرا استاندار، استاندار همه افراد و دولت سیزدهم به دنبال تحقق علمی و عملی خدمتگزاری است و فارس باید از نظر رفاهی، اقتصادی، پیشرفت، همبستگی و عدم وجود آسیب‌های اجتماعی سرآمد باشد.

به گزارش ایلنا احمد وحیدی در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس، انسجام را شرط هر حرکت رو به جلو در راستای دستیابی به پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، معنوی و مادی در همه ابعاد و جهات آن دانست و گفت: باید فضای همدلی و همبستگی، همراهی و هم‌راستایی در استان شکل گیرد تا فارس سریع تر در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد:  مسئولان استان باید تمام ‌پروژه‌های سرمایه گذاری استان را لیست کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم از طریق سایت، آن را در معرض دید سرمایه گذاران قرار دهند تا روند صدور مجوز سرمایه گذاری در فارس به کمتر از نیم ساعت برسد.

وحیدی از استاندار جدید فارس خواست با بهره مندی از ارشادات روحانیون، علما و بزرگان زمینه پیوند دولتی مردمی را فراهم کند، چرا که با تحقق این پیوند مردم سالاری دینی که ترکیبی از مفهوم اجتماعی و سیاسی است، اتفاق می‌افتد.جایی که دقیقا تفاوت ما را با دموکراسی غربی نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار توجه به دغدغه‌ها، نیازها و مشکلات مردم باید به دنبال پیشرفت و نمود رشد استان باشیم تا با ظهور و بروز مسائل فرهنگی، فارس بتواند الهام آفرینی و الهام‌بخشی کند.

وحیدی خاطرنشان کرد: آنچه امروز بسیار مهم است، این است که همه ببینند و بدانند که مسئولان از خودشان بوده و خواسته‌های به حق آنان را لبیک می‌گویند و این مهم نشانه دولت اسلامی است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید اقتصاد فارس توسعه یافته و از حرکت‌های رو به جلو به ویژه در حوزه گردشگری و سلامت تمام استفاده شود، عنوان کرد: به هیچ عنوان زمانی را نباید برای جلب جذب سرمایه گذاری از دست ندهیم.

به گزارس ایلنا در پایان این مراسم وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات  عنایت‌الله رحیمی، استاندار سابق فارس،  محمدهادی ایمانیه را به عنوان استاندار جدید این استان منصوب و معرفی کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز