خبرگزاری کار ایران

در راستای حفظ امنیت جامعه؛

125 معتاد متجاهر از سطح شهر کرج جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۵۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل 125 معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ علی سلیم پور با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار کرد: در راستای افزایش و آرامش امنیت جامعه و پاکسازی چهره شهر از افراد هنجار شکن، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طرحی که در 24 ساعت گذشته در سراسر کلانشهر کرج با همکاری کلانتری های تابعه برگزار شد، 125 معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

سرهنگ سلیم پور با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت های خرد در جامعه می‌شود، تصریح کرد: از اجرای این طرح بازخورد مثبتی از سوی همشهریان دریافت کرده ایم و این موضوع باعث افزایش رضایت مندی شهروندان شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یادآور شد: پیشگیری مهم ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است که پلیس البرز به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و مسئولان انتظامی همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود با حضور در مدارس، مساجد و ادارات در امرآموزش اقشار مختلف نیز اهتمام داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز