خبرگزاری کار ایران

لزوم سرمایه گذاری توسعه حمل و نقل عمومی برای سلامت کلانشهر کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۳۱

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج با عنوان اینکه سرمایه گذاری در توسعه حمل و نقل عمومی هزینه نیست، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک روز هوای پاک نداشتیم در این راستا بایستی تغییر نگاه در این مقوله در مدیریت شهری به وجود آید.

به گزارش ایلنا از البرز، سید مرتضی اعتصامی در چهارمین کمیسیون حمل و نقل و عمومی شورای شهر کرج که با حضور اعضا کمیسیون، معاونت حمل و نقل ، رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده درصد بالایی از آلودگی هوا مربوط به بخش حمل و نقل است و سرمایه گذاری در این بخش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای سلامت و محیط زیست است که امیدوارم توسعه حمل و نقل با نگاه جدید اقدام شود.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: سرمایه گذاری در توسعه حمل و نقل عمومی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای سلامت و محیط زیست است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک روز هوای پاک نداشتیم در این راستا بایستی تغییر نگاه در این مقوله در مدیریت شهری به وجود آید.

اعتصامی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی برای نجات شهر از آلودگی هوا، ابراز امیدواری کرد که توسعه حمل و نقل کلانشهر کرج با نگاه اصلاح فرآیند هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز