خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا به صورت پایلوت در قزوین / ارائه هرگونه خدمات منوط به داشتن کارت واکسن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا به صورت پایلوت به مدت دو هفته در استان قزوین اجرا خواهد شد و در آن ارائه هرگونه خدمات منوط به داشتن کارت واکسن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که بعداز ظهر امروز برگزار شد، گفت: اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا طی روزهای آینده در استان قزوین آغاز شده و پس از دو هفته در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با اجرای این طرح خدمات عمومی در سطح جامعه منوط به داشتن کار واکسن خواهد بود؛ به عنوان مثال یک راننده تاکسی اینترنتی در تصمیم گرفتن برای تزریق واکسن مختار است؛ اما در صورت نداشتن کارت واکسن نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف این طرح لغو الزامی بودن محدودیت‌ها است و با اجرای آن کد مخصوص در محل ارائه خدمات توسط اصناف نصب شده و افراد می‌توانند با اسکن کد مورد نظر از سلامت آن محل و خدمات، زمان تزریق واکسن و تست مثبت فرد ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل کرده و برای استفاده از آن تصمیم بگیرند.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به تاثیر قابل توجه واکسیناسیون در  کاهش مرگ و میر و رسیدن آن به 47 هزارم درصد  در استن در افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، با اجرای این طرح می‌توان به پوشش کامل واکسیناسیون رسید.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح باید تمام اصناف و ناوگان حمل و نقل عمومی کیو آر کد سلامت خود را دریافت و آن را در محل دید مراجعین نصب کنند.

نامدار تاکید کرد: در واقع با اجرای این طرح اصناف و ارائه دهندگان خدمات در بخش‌های مختلف برای ادامه فعالیت ملزم به داشتن کارت واکسن خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز