خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس خبر داد؛

شناسایی یک معدن طلا در گناباد خراسان رضوی / کیفیت طلای معدن کشف شده بسیار عالی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۲۹۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یک معدن طلا با ظرفیت و ذخایر بسیار خوب به تازگی در گناباد شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمد صفایی دلویی در مراسم بهره‌برداری از مرکز تخصصی گوهر تراشی و سنگ‌های قیمتی در گناباد با بیان اینکه میزان دقیق ذخایر  معدن طلای جدید در دست بررسی است گفت: معدن طلایی که به تازگی در گناباد شناسایی شده است، با ظرفیت و کیفیت طلای بسیار خوب و عالی در حال عملیات اکتشاف است که با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک شاهد توسعه کمی و کیفی اشتغال و رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

او افزود: شهرستان‌های گناباد و بجستان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه معادن و سنگ‌های معدنی و ساختمانی از جمله سنگ‌های زینتی برخوردارند و از نقاط بسیار مستعد استان در این زمینه هستند که شناسایی این معدن طلا نشان دهنده ظرفیت خاص اقتصادی منطقه است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌اندازی مرکز تخصصی گوهرتراشی و سنگ‌های تزئینی در گناباد اقدام بسیار مناسبی جهت بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در مسیر اشتغال و کارآفرینی است.

افشین رحیمی گل خندان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی هم در این مراسم استفاده از ظرفیت خیران را از اقدامات بسیار مهم برای توسعه زیرساخت‌های اشتغال و کارآفرینی به خصوص اشتغال خانگی در این خراسان رضوی ذکر کرد و گفت: بهره گیری از توان این بخش مورد توجه خاص این اداره کل قرار دارد.

او افزود: با توجه به مشارکت و سابقه خوب خیران در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد فضا‌های آموزشی و درمانی، جلب همراهی و تعامل آن‌ها برای ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ظرفیت‌های موجود را بیشتر در مسیر اشتغال و به خصوص اشتغال خانگی سوق می‌دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به کمبود منابع اعتباری برای توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بهره گیری از مشارکت خیران برای کاهش مشکلات این بخش ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز