خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

نگاههای سیاسی در انتخاب مدیران دلیل عقب افتادگی کشور است/ نباید درآمد شهر با عدم رضایت مردم کسب شود/ مردم نباشند حکومتی در کار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۶۰

امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه گفت: امیدوارم دکتر علی قاسم زاده از دخالت دادن نظر سیاسی برای انتخاب مدیران پرهیز کنند، چراکه این موضوع کشور ما را عقب انداخته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت‌اله سید یوسف طباطبایی ‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه شهردار اصفهان با بیان اینکه خوشبختم که در جمع خدمتگزاران جامعه و شهر حضور پیدا کردم، اظهار کرد: باید هدف مدیریت شهری این باشد که رضایت خدا را جلب کند زیرا رضایت خدا در رضایت خلق خداست.

وی با بیان اینکه نباید درآمد شهر با سختی و عدم رضایت مردم کسب شود، تصریح کرد: یکی از راه های کسب درآمد برای شهرداری ها دادن مجوزهای خارج از ضابطه است که این موضوع می تواند شکل و نظم شهر را به هم بزند، پول درآوردن خیلی مشکل نیست بلکه باید پولی که به دست می آوریم خلاف مسیر و قانون نباشد و حد مشخص داشته باشد.   

امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: در اصفهان در همه ادوار کارهای زیادی انجام شده و همه شهرداران برای این شهر به خوبی برای آن کار کرده اند؛ بسیاری از کارهایی که دکتر نوروزی، شهردار قبلی اصفهان انجام داد در ادامه زحمات شهرداران سابق اصفهان بود. 

*شهردار اصفهان از دخالت دادن نظرات سیاسی در انتخاب مدیران پرهیز کند

وی گفت: از دکتر نوروزی شهردار سابق اصفهان نیز که انصافا کار کردند و تذکرات ما را هم عمل می کردند همچنین از همه شهرداران مناطق و کارگران تشکر می کنم. 

آیت‌اله طباطبایی ‌نژاد ادامه داد: بسیاری از کارها مانند سالن اجلاس و سالن گلستان شهدا را فکر نمی‌ کردیم که انجام شود، اما با زحمت بسیار به مراحل خوبی رسید و امیدوارم شهردار بعدی نیز اینها را دنبال کند. 

وی با بیان اینکه با وجود کارهای زیادی که انجام شده کارهای بسیاری باقی مانده است، افزود: به ویژه در منطقه 3 که از شهردار خوبی نیز برخوردار است باید کارهای زیادی انجام شود، منطقه ای که ماکت شهر است اما پشت این ماکت کوچه های مخروبه ای است که باید بازسازی و نوسازی شود.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: در بحران بی ‌آبی لازم است از چمن ‌های مصنوعی استفاده شود تا شهر سرسبزی خود را حفظ کند و فضاسازی شهر در ایام جشن و عزا دنبال شود. از سوی دیگر لازم است جهت معنوی شهر در نظر گرفته شود که یکی از کارهای زمین‌ مانده در این خصوص پخش اذان در نقاط مختلف اصفهان است که باید در دوره ششم انجام شود. 

وی اضافه کرد: لازم است پارک های مخصوصی برای افراد دارای معلولیت به ویژه افراد دچار «ام اس» احداث شود، زمینی هم در نظر گرفته شده بود و باید هر چه سریعتر احداث شود تا این افراد هم پارک مخصوص به خود را داشته باشند.  

آیت‌اله طباطبایی ‌نژاد ضمن تبریک به شهردار جدید اصفهان، افزود: امیدوارم دکتر علی قاسم زاده نیز بتواند به بهترین وجه امور شهر را ادامه دهند و از دخالت دادن نظر سیاسی برای انتخاب مدیران پرهیز کنند، این موضوع کشور ما را عقب انداخته است.

وی تاکید کرد: باید خدمتگزاران خوبی برای مردم بوده و بتوانیم رضایت آنها را حاصل کنیم، زیرا اگر مردم نباشند حکومتی در کار نیست، بنابراین باید مراقب مردم بوده و زبان افراد مختلف باشیم، دست آنها را بگیریم و کاری کنیم تا از ما رضایت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز