خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای احترام به قانون و عمل در چارچوب آن است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۵۴

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد : پیشرفت وتوسعه در همه جای دنیا فقط احترام به قانون و پس از آن عملکرد در چارچوب قانون است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه اصناف شهرستان ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام رضا(ع) گفت : نظارت بر کلیه دستگاه ها از طریق فرمانداری امری قانونی است و اگر دستگاهی از چارچوب موازین قانونی خارج شود، آنزمان است که فرمانداری وارد عمل شده و اقدامات لازم را دنبال خواهد کرد.

فتح اللهی تاکید کرد: پیشرفت و توسعه در همه‌جای دنیا فقط احترام به قانون و پس از آن عملکرد در چارچوب قانون است.

فرماندار با اشاره به اینکه انتظار همه این است که کلیه اقدامات باید بدست دولت انجام پذیرد، گفت: تلاش همه ما براین است که امنیت شغلی ایجاد کرده و نگرانی ها را با رعایت مباحث قانونی برطرف کنیم.

فتح اللهی افزود: اگر بستر مناسب فراهم شود، گام بعدی پیوستگی فرهنگی خواهد بود و بعد از آن فرهنگ مشتری مداری که یکی از مقوله های پیوستگی فرهنگی است را باید بطور ویژه ،  سرلوحه کار خود قراردهیم.

فرماندار گفت : اگر در منطقه ای شاهد توسعه ورشد شده ایم ، این نشانگر آن است که مردمان آنجا با نگاه فرهنگی به این مهم دست پیدا کرده اند.

وی در پایان اظهار داشت: ایجاد یک فضای مناسب برای دست فروشان از جمله دغدغه های ما است که به لحاظ ساختاری تصمیماتی گرفته شده و مهیای عملیاتی کردن است، عنوان کرد: برای بررسی و مشکلات مربوط به اصناف طی هفته آتی تصمیماتی بر مبنای آنچه که قانون بدان اشاره دارد ، اتخاذ خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز