خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان مطرح کرد:

حمایت از طرح‌های‌توسعه منابع آب در مسیرقانون و برای روزآمدی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۵۰

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت: ما به دنبال توسعه استان و بهره‌مندی موثر از منابع آبی هستیم و در این راه بدور از هرگونه حاشیه از تمامی ایده‌ها و طرح هایی که در مسیر قانون، روز آمدی استان را به همراه دارد، حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، کاظم لطفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ضمن تبریک انتصاب اردکانیان به عنوان مقام عالی وزارت نیرو گفت: این انتخاب گوشه ای از حسن انتخاب دولت تدبیر و امید بود و مطمئن هستیم با درایت و راهبری ایشان آینده صنعت آب و برق در ایران پر امید و توسعه مند خواهد بود.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در ادامه با اشاره به مسائل مطروحه پیرامون تالاب عینک رشت گفت: متأسفانه در گذشته تالاب عینک محل تجمع فاضلاب بوده و با اجرای طرح‌های جمع آوری فاضلاب توسط مجموعه مدیریتی آب در استان این گنجینه ملی از خطر رهایی یافته است.

 لطفی افزود: بنابر اصل 45 قانون اساسی و ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب مالکیت تالاب عینک و تالاب‌های دیگر متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران و در امتداد آن وزارت نیرو و به نمایندگی در استان آب منطقه ای گیلان است و هر شخصیت حقیقی یا حقوقی مانند شهرداری رشت می‌تواند با ارایه طرح به آب منطقه ای گیلان پس از تصویب و رعایت الزامات قانونی نسبت به بهره برداری از تالاب عینک یا نظایر آن اقدام نماید.

 لطفی در پایان گفت: ما به دنبال توسعه استان و بهره مندی موثر از منابع آبی هستیم و در این راه بدور از هرگونه حاشیه از تمامی ایده ها و طرح هایی که در مسیر قانون روز آمدی استان را به همراه دارد، حمایت و همراهی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز