خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری عنوان کرد:

تشکیل ستاد ویژه برای ساماندهی رسیدگی به تخلفات صنفی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۸۶

وزیر دادگستری گفت: لازم است در راستای نظارت و برخورد با تخلقات صنفی ساماندهی صورت گیرد و به همین منظور در زیر مجموعه معاون اول رئیس جمهور یک ستاد شکل گرفته تا امور را به طور منسجم‌تر مورد رسیدگی قراردهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیرحسین رحیمی در جلسه تنظیم بازار استان قزوین که پیش از  ظهر امروز برگزار شد، گفت: در راستای افزایش رضایت مندی و همچنین جلب اعتماد عمومی مردم، توجه به کارآمدی بیشتر نظام و حل مشکلات مختلف با استفاده از تعامل دستگاه‌ها اهمیت دارد.

وزیر دادگستری ادامه داد:  لازم است در راستای نظارت و برخورد با تخلقات صنفی ساماندهی صورت گیرد و به همین منظور در زیر مجموعه معاون اول رئیس جمهور یک ستاد شکل گرفته تا امور را به طور منسجم‌تر مورد رسیدگی قرار دهد.

وی عنوان کرد: حل ریشه‌ای مسائل اقتصادی در اولویت سه قوه قرار دارد اما با توجه به اینکه رسیدن به نقطه مطلوب زمان بر است باید در حال حاضر و تا آن زمان نظارت‌ها را با جدیت دنبال کرده و سعی کنیم در حوزه بازار پیشگیری را بیشتر از برخورد مورد توجه قرار دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اتحادیه‌های صنفی باید در کنترل بازار بیشتر همکاری داشته و در کنار صدور مجوز به بازرسی و نظارت نیز توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: برای کاهش تخلفات صنفی می‌توان اقدامات مختلفی را پیگیری کرد که رهگیری و ثبت وضعیت و نرخ کالاهای داخلی و وارداتی و اطلاع رسانی به مردم از  جمله آن‌ها است.

رحیمی گفت: باتوجه به گزارش‌های ارائه شده ستاد تنظیم بازار استان قزوین در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه مرغ با نرخ مصوب عملکرد موفقت آمیزی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز