خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنده به ایلنا خبرداد:

حدودا 2 هکتار از اراضی جنگلی ارتفاعات سفید کوه در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۷۸

فرماندار لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش سوزی ارتفاعات کوه سفید این شهرستان خبرداد.

تورج رزمجو در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: ارتفاعات کوه سفید شهرستان لنده سه روز پیش به دلیل خطای انسانی متاسفانه طعمه حریق شد و البته عصر روز اول شروع آتش سوزی ، شعله های آتش مهار شد.

وی با بیان اینکه دیروز غروب شعله های آتش دوباره ارتفاعات کوه سفید لنده را فرا گرفت، اظهار داشت: ساعاتی پیش با تلاش گسترده نیروهای مردمی و پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان، این آتش سوزی مهار شد.

فرماندار لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۵۰ نیروی انسانی به منطقه آتش سوزی هم خبرداد و خاطرنشان کرد:  هم اکنون این نیروها در آمادگی کامل برای پایش و خاموش کردن شعله های احتمالی آتش در این ارتفاعات هستند.

رزمجو گفت: برای پایش و انتقال نیروهای انسانی به ارتفاعات کوه سفید نیاز به بالگرد هوایی بوده و به مدیریت بحران استانداری جهت اعزام بالگرد هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

وی تاکید کرد که ارتفاعات محل آتش سوزی بسیار سخت گذر و بالگرد هوایی جهت انتقال نیروی انسانی بسیار ضروری است.

فرماندار لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد، سطح خسارات وارده به اراضی جنگلی و مرتعی در ارتفاعات کوه سفید این شهرستان را حدود ۲ هکتار ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز