خبرگزاری کار ایران

میزان واکسیناسیون کرونا در قزوین به بالای 42 درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۴۹

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون 586 هزار دوز واکسن کرونا که حدود 400 هزار دوز آن برای نوبت اول بوده در استان تزریق شده و بیش از 42 درصد جمعیت استان تحت پوشش واکسن قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صفر فیض اللهی با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در استان گفت: تا کنون 586 هزار دوز واکسن کرونا که حدود 400 هزار دوز آن برای نوبت اول بوده در استان تزریق شده و بیش از 42 درصد جمعیت استان تحت پوشش واکسن قرار گرفته‌اند.

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: طی دو روز اخیر رکوردهای جدیدی از میزان تزریق روزانه واکسن در استان به ثبت رسید که بیش از 25 هزار دوز بود و با ادامه این روند پیش بینی می‌شود در آبان ماه تمام جمعیت مشمول استان دوز اول را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: طی این هفته یک محموله جدید واکسن به استان وارد شده و تا پایان هفته نیز یک محموله دیگر را دریافت می‌کنیم.

فیض اللهی گفت: در حال حاضررانندگان تاکسی‌های اینترنتی بالای 30 سال، سربازان، شاغلین صنایع و بخش‌های خدماتی در کنار گروه‌های سنی و مشاغلی که از پیش مشمول دریافت واکسن بودند می‌توانند برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز